niedziela, 5 lutego 2012

Roboczo

 Dawno mnie nie było na blogu ... mam nadzieję, że nie zapomniałyście o mnie ?!
Właśnie powróciliśmy z wyjazdów feryjnych ... cali i prawie zdrowi; niestety drobne przeziębienie znowu zagościło;(  Dziś raczej krótko ponieważ jutro do szkoły a pracy i porządków mamy zaległych sporo ...

Tak więc wymianki... tzn. jedna zaległa Śnieżnobiała u Modrak Cafe...
wysyłałam ją w drodze ale wiem , że dotarła cała:)))

Oto co dostałam od Kasi  








Moje zdjęcia niestety nie pokazują w pełni piękna tych ślicznych prezencików ale mój aparat jest do kitu a i ze mnie fotograf nie lepszy...
Kasiu jestem pod wrażeniem pięknych kolczyków a butelka jest obłędna.... bardzo Ci mocno kochana za nie dziękuję !!!! Aniołek i inne przydasie również ucieszyły mnie bardzo :)))

Jeszcze raz bardzo dziękuję za super zabawę !!!!!

A to moja paczuszka dla Kasi ; koralikowa broszka - kwiatek i kartka wyszywana koralikami; kilka przydasi i prawdziwy piernik , przywieziony prosto z Torunia :)))








Przed wyjazdem przyszła do mnie paczuszka z  wymianki Walentynkowej od Summer21










Piękności... pyszności... powalił mnie igielnik !!!! Jest prześliczny :) Szczerze dziękuję za paczuszkę i proszę o cierpliwość ... mam jeszcze troszeczkę czasu a paczuszka już w połowie przygotowana :)) Dojdzie na czas !


A teraz nie może zabraknąć naszych rodzinnych wytworów solnych. Zimowa aura lekko przesadziła... śniegu jak na lekarstwo ; przy najmniej tam gdzie byliśmy a za to temperatury ciut ciut za niskie. Moja kochana siostra wymyśliła dla dzieci zajęcia z masą solną a oto bardzo okrojona foto relacja...


Efekty zmagań z masą solną !!!!


Prace Oli ...








Dla porządku dodam , że to jest jeżyk i prahistoryczny ślimaczek ... ale to chyba oczywiste ?!
 :))))


Teraz Delma Weronisi 








Kolejne stworki są Kajetana ( syna siostry )








I przyszedł czas na mój wytwór ...Anielica jak ta lala :))








O zgrozo... pomocy !!!!! Co trzeba robić żeby zdjęcia zawsze były tej samej wielkości ?!!!! Bo moje każde inne a ja nie wiem co począć ;(((




I tak dotarliśmy do końca... 


Dziękuję wszystkim odwiedzającym za czas jaki poświęcacie na przeczytanie paru zdań i mnie :) Jestem wdzięczna za pozostawione komentarze !!!


Na dziś to tyle i tak mamy już późny wieczór a pracy przede mną jeszcze wiele ;(


Życzę miłej nocki ...



9 komentarzy:

  1. Aguś od summer21 nie Tworzychy:)Ale milo ze sie spodobalo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa bardzo Cię przepraszam... oczywiście , że te cudności są od Ciebie !!! Już poprawiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka po urlopie:) Wymianki fajne, a lepiuszki z masy solnej rozbroiły mnie zupełnie. Nastroszony jeż jest moim faworytem :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna wymianka, gratuluje a wytworki z masy solne tez bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że wszystko całe i się spodobało, Dziękuje za prezenciki od Ciebie, broszka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa z tymi wymiankami, muszę się częściej na nie zapisywać:))
    i bardzo podoba mi się pomysł z rodzinnym tworzeniem, na pewno mieliście wielką frajdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga slicznosci nadostawalas i narobilas super a tworki dzieciece cudowne - to co najpiekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu :) Piękne wymianki ale mnie powalił Twój koralikowy kwiat- broszka :) Śliczny!
    Fajnie lepicie solniaki :)Buziak kochanie i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) zdrowiejcie :) solne stwory świetne :) buziale

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:) Zapraszam ponownie!

Dawno, dawno temu...

Witajcie ponownie :)
Minął dokładnie rok od ostatniego wpisu na moim blogu. Myślałam, że poszedł w zapomnienie a tu niespodzianka ... zatęskniłam za nim :)))

Na brązowo

Na brązowo
Agapola

Na brązowo

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w kolorze brązowym, dodałam do tego marmurowe dyski w kolorze zielonym. Całkowita długość korali to 47 cm. Sprzedane

turkus

turkus
Agapola

turkus

Korale te wykonane są z wysokogatunkowej wełny i ozdobnych koralików "szkła w ramce". Długość całkowita to 60 cm.
Mogę wykonać takie w innym kolorze.Sprzedane

Jesienne korale

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w ciepłych
kolorach z ozdobnym metalowym elementem i drewnianymi koralikami.
Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 25 zł

Jesienne korale

Jesienne korale
Agapola

Malinowo

Malinowo
Agapola

Malinowo

Malinowo - czarny zestaw: bransoletka i kolczyki.
Kuleczki malinowe wykonałam z wysokogatunkowej wełny dodałam do tego czarne szklane koraliki.
Długość bransoletki 21 cm.
Długość całkowita kolczyka 5 cm.
Sprzedane

Kulki z kokardką

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze czerwonym. Do tego dodałam kokardkę z błękitnej tasiemki. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2,5 cm.
Całkowita długość to 7 cm.
Koszt 12 zł.

Kulki z kokardką

Kulki z kokardką
Agapola

Mix kolorów

Mix kolorów
Agapola

Mix kolorów

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w różnych kolorach. Filcowe kuleczki i walce połączyłam z drewnianymi koralikami o różnych kształtach. Całkowita długość korali to 70 cm. Sprzedane

Jesiennie

Jesiennie
Agapola

Jesiennie

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze ciemny zielony. Do tego dodałam malutkie kamyki w kolorze żółtym. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2 cm.
Całkowita długość to 6 cm.
Koszt 12 zł.

W fiolecie

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorze wrzosowym, połączone z kulkami i dyskami marmurowymi w kolorze fioletu. Całość połączona tasiemką w kolorze fioletowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 100 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 20 zł

W fiolecie

W fiolecie
Agapola

Słoneczne roladki

Słoneczne roladki
Agapola

Słoneczne roladki

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorach bieli, żółtego, pomarańczu z przewagą brązu. Wymyślne kolorowe roladki z żółtymi kulkami . Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 22 zł

Słonecznie

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w odcieniach żółtego i pomarańczy, dodałam metalowe kule w kolorze brązu; wszystko połączyłam brązowym sznurkiem. Całkowita długość korali to 86 cm. Sprzedane

Słonecznie

Słonecznie
Agapola

Fiolet z szarym

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w kolorach szarego i fioletu, dla ożywienia koloru dodałam kulkę w kolorze żółtym. Całkowita długość korali 53 cm. Sprzedane

Fiolet z szarym

Fiolet z szarym
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i dewno

Kolczyki wykonałam z kuleczek filcowych i drewnianych dysków. Bigle są antyalergiczne. Całkowita długość to 6 cm. Koszt jednej pary to 12 zł.

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...