środa, 18 kwietnia 2012

Trzy kąty... trójkąty

Witam po świętach... tak to mój pierwszy post po świętach...
               Tak się jakoś składa, że nie po drodze mi z niczym :( Nie chcę narzekać bo tego wszędzie dookoła pełno ale ciągle czekam na dzień bez bólu !!!! Jestem sfrustrowana i załamana... moją kondycją... bywały już dni fajne ale teraz jest tylko ciągły ból...każdej kostki w organizmie. Przez to też nie siadam do robótkowania ... omijam je wielkim łukiem.
               Jakiś czas temu powstały kolczyki inspirowane
"Twórczymi inspiracjami"  ; widziałam ostatnio takie cuda u Kasi 
i postanowiłam pokazać zwoje bardzo skromne wytwory. Kto chce nacieszyć oko niech zaglądnie do Kasi :)))  
            Bardzo się cieszę, że mimo mojej długiej nieobecności zaglądają do mnie nowi obserwatorzy i pozostają na dłużej. Dziękuję Wam za to; mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień i ja będę mogła częściej tu bywać i odwiedzać systematycznie wasze blogi.  Stałym i nowym bywalcom dziękuję za pozostawione komentarze... miłe słowa zawsze się przydadzą !!!!
        Ściskam serdecznie i zapraszam do oglądania :)
Jakość zdjęci jak zwykle fatalna... na żywo kolczyki prezentują się znacznie lepiej :)        


Obie pary wykonałam z koralików TOHO 11/o; dokładne nazwy podam innym razem.











Pozdrawiam ....;)

27 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze to tylko maleńki kryzys i za chwilę będzie lepiej. A kolczyki prześliczne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryzys chwilowo przegnany!!! Tylko teraz czy córcia mi pozwoli robótkować ?! Hahaha Cieszę się , że kolczyki się podobają.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Aguś śliczne :) ja jestem zakochana w Twoich koralikowych wytworach i chętnie bym się nimi ozdabiała na co dzień :) piękne :D
    Szkoda, że tak źle się czujesz i omijasz swój warsztat.
    Mam nadzieję, że lekarz coś poradzi i będzie lepiej. Po każdym kryzysie nadchodzi poprawa ;) Będzie dobrze, ściskam Cię bardzo mocno :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już jest lepiej... dlatego tu jestem i mogą odpisać a wasze komentarze. Chyba sama poradziłam sobie z problemem :))) Pozdrawiam gorąco !!!

      Usuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiło, co to za Kasia pokazała jeszcze takie plecionki, więc czym prędzej zajrzałam na rekomendowaną stronę...
    Wkręciłaś mnie po całości;)))
    Moja koleżanka, dla której co jakiś czas coś plotę a szczegóły ustalamy za pomocą zdjęć, twierdzi, że zdjęcia biżuterii z koralików nijak nie oddają jej rzeczywistego uroku.
    A Tobie kolczyki wyszły bardzo urokliwie, zwłaszcza ta druga para - sprytnie zamaskowane, jak wygląda ścieg;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no popatrz... cóż to za Kasia?! Oczywiście , że takie śliczności to tylko u CIebie można zobaczyć!!!! Dziękuję za tak miłe słowa... faktycznie na żywo koralikowe twory są śliczniejsze!!!!
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  5. Aga dużo siły i szybkiego powrotu do formy życze Ci z całego serca , a kolczyki są po prostu boskie !!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa ! Już jest dobrze.... ale bardzo dobrze to będzie za jakiś czas ;) Cieszę się, że moje kolcyki podobają się !
      Ściskam gorąco :)

      Usuń
  6. slicznie wyszly

    Agusiu zycze tego dnia bez bolu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień bez bólu to ja chyba jeszcze muszę poczekać... ale już jest znacznie lepiej :)
      Cieszę się , że kolczyki się spodobały.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Agusiu sliczne kolczyki...a ja myslalam,ze juz bedzie lepiej...zycze duuuzej poprawy w zdrowiu,mam nadzieje,ze szybko ona nastapi,a do tego czasu trzymaj sie mocno...pozdrawiam i sle caluski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa troski, czuję się znacznie lepiej tylko czasmi mam takie dni załamania. Ja już bym chciała wszystko robić...i nie czuć bólu.
      Dziękuję raz jeszcze !!! Ściskam

      Usuń
  8. sliczne kolczyki! Agnieszko, zycze Ci duzo sily i wytrwalosci w tak trudnym dla Ciebie okresie. Mam nadzieje, ze szybko powrocisz do forum i bedziesz tworzyla kolejne koralikowe cuda i nie tylko:-) Jeszcze raz duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za mołe słowa , pełne troski! Na wszystko jest pora i czas a ja nie lubię niestety czekać :( Wiem, że będzie dobrze... już odczuwam różnicę:)))
      Ściskam i pozdrawiam

      Usuń
  9. pierwszy raz spotykam się z takimi kolczykami! Są bardzo piękne i inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się te czarno-białe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko kolczyki wyszły przepięknie:) Mam nadzieję,że kłopoty zdrowotne już niedługo Cie opuszczą i z powrotem bedziesz mogła cieszyć się robótkami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolczyki wpadły Ci w oko. Dziekuję również za troskę! Jest już znacznie lepiej !!!
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  12. Sliczne kolczyki!
    Trzymam kciuki, by szybko nastapila zmiana i byly dni bez bolu! Pozdrawiam, Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolana bardzo Ci dziekuję za miłe słowa. Ból jest ale już nie taki jak przed operacją. W sumie to jest już ok! A będzie jeszcze lepiej za jakiś czas!!!
      Ściskam

      Usuń
  13. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:) Zapraszam ponownie!

Dawno, dawno temu...

Witajcie ponownie :)
Minął dokładnie rok od ostatniego wpisu na moim blogu. Myślałam, że poszedł w zapomnienie a tu niespodzianka ... zatęskniłam za nim :)))

Na brązowo

Na brązowo
Agapola

Na brązowo

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w kolorze brązowym, dodałam do tego marmurowe dyski w kolorze zielonym. Całkowita długość korali to 47 cm. Sprzedane

turkus

turkus
Agapola

turkus

Korale te wykonane są z wysokogatunkowej wełny i ozdobnych koralików "szkła w ramce". Długość całkowita to 60 cm.
Mogę wykonać takie w innym kolorze.Sprzedane

Jesienne korale

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w ciepłych
kolorach z ozdobnym metalowym elementem i drewnianymi koralikami.
Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 25 zł

Jesienne korale

Jesienne korale
Agapola

Malinowo

Malinowo
Agapola

Malinowo

Malinowo - czarny zestaw: bransoletka i kolczyki.
Kuleczki malinowe wykonałam z wysokogatunkowej wełny dodałam do tego czarne szklane koraliki.
Długość bransoletki 21 cm.
Długość całkowita kolczyka 5 cm.
Sprzedane

Kulki z kokardką

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze czerwonym. Do tego dodałam kokardkę z błękitnej tasiemki. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2,5 cm.
Całkowita długość to 7 cm.
Koszt 12 zł.

Kulki z kokardką

Kulki z kokardką
Agapola

Mix kolorów

Mix kolorów
Agapola

Mix kolorów

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w różnych kolorach. Filcowe kuleczki i walce połączyłam z drewnianymi koralikami o różnych kształtach. Całkowita długość korali to 70 cm. Sprzedane

Jesiennie

Jesiennie
Agapola

Jesiennie

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze ciemny zielony. Do tego dodałam malutkie kamyki w kolorze żółtym. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2 cm.
Całkowita długość to 6 cm.
Koszt 12 zł.

W fiolecie

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorze wrzosowym, połączone z kulkami i dyskami marmurowymi w kolorze fioletu. Całość połączona tasiemką w kolorze fioletowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 100 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 20 zł

W fiolecie

W fiolecie
Agapola

Słoneczne roladki

Słoneczne roladki
Agapola

Słoneczne roladki

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorach bieli, żółtego, pomarańczu z przewagą brązu. Wymyślne kolorowe roladki z żółtymi kulkami . Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 22 zł

Słonecznie

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w odcieniach żółtego i pomarańczy, dodałam metalowe kule w kolorze brązu; wszystko połączyłam brązowym sznurkiem. Całkowita długość korali to 86 cm. Sprzedane

Słonecznie

Słonecznie
Agapola

Fiolet z szarym

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w kolorach szarego i fioletu, dla ożywienia koloru dodałam kulkę w kolorze żółtym. Całkowita długość korali 53 cm. Sprzedane

Fiolet z szarym

Fiolet z szarym
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i dewno

Kolczyki wykonałam z kuleczek filcowych i drewnianych dysków. Bigle są antyalergiczne. Całkowita długość to 6 cm. Koszt jednej pary to 12 zł.

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...