czwartek, 29 marca 2012

Cytrusowo

Witajcie Kochani!
Dzisiejszy dzień minął mi na wykończeniu haftu cytrusowego. Zgodnie z terminarzem RR minął czas i kanwa powinna powędrować do Ewy . Tak też ostatnie XXX i wykończenie i jutro małżonek pośle paczuszkę dalej :) 
Muszę przyznać, że częściowo krzyżykowałam na leżąco... trochę to kłopotliwe i nie obeszło się bez małych pomyłek ale efekt końcowy jest zadawalający ...:) Teraz pozostało mi czekać na kanwę od Anji
Kolorki są cudowne.... i już widzę oczyma wyobraźni w którym miejscu zawiśnie w kuchni......... Puki co popatrzcie na soczyste mandarynki....:)









I to by było tyle.... nadal nic nie robię .... nawet nie zaglądam do pojemnika z koralikami...:( A karteluszki aż się proszą o wytworzenie.... dziś pogoda w kratkę taka jakaś męcząca ....
Moja najmłodsza pociecha zaczyna stawiać swoje pierwsze kroki... :) zabawna jest przy tym ale trzeba uważać bo wszędzie jej pełno ...:))))


Dziękuję Wam, że jesteście i odwiedzacie mojego bloga. Za pozostawione komentarze jestem wdzięczna... i w miarę możliwości na każdy odpowiadam.


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !!!!

10 komentarzy:

  1. Hafcik wygląda pięknie. Myślę, ze jak kanwa do Ciebie wróci będzie wspaniałą ozdobą. Współczuję tego krzyżykowania na leżąco. Też to kiedyś przerabiałam i najgorsze dla mnie było to, że ręce szybko się męczyły. Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ręce odmawiały posłuszeństwa!!!! Ale następne zamierzam już robić na siedząco ;)))

      Usuń
  2. Kochanie śliczne hafty :)
    ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewrybady pomarańcze...Tak mawiają moje dzieciaki! Strasznie malutkie literki mi się zrobiły po Twoich zmianach! Ciotka! Litości ja mam -9 prawie?! Z lupą mam pisać! Powiększ trochę, co?Ściskam Cie nie za mocno, by nie uszkodzić! aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga.... jak to zrobić?! Ja przy zmianie szaty nie majstrowałam przy czcionce.... nie wiem co się stało?! Poradź jak to naprawić a tak zrobię :)))))

      Usuń
  4. Powolutku a z każdym dniem będzie lepiej. A koraliki niech czekają i mocy urzędowej nabierają :)) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają te mandarynki.Choroba chorobą ale haftować trzeba hihi....Mnie coś podobnego czeka w sierpniu.Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko pieky hafcik pomaracze wygladaja na pyszne :) A co do nagrod to sie nie przejmuj odpoczywaj i wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jeszcze raz przepraszam...:( Dziękuję za życzenia; z każdym dniem czuję się co raz lepiej !

      Usuń
  7. piękne dzieło ;) już nie mogę się doczekać Świąt i tego małego bąbelka tuptającego ;) jak ten czas leci:) ściskamy i duużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:) Zapraszam ponownie!

Dawno, dawno temu...

Witajcie ponownie :)
Minął dokładnie rok od ostatniego wpisu na moim blogu. Myślałam, że poszedł w zapomnienie a tu niespodzianka ... zatęskniłam za nim :)))

Na brązowo

Na brązowo
Agapola

Na brązowo

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w kolorze brązowym, dodałam do tego marmurowe dyski w kolorze zielonym. Całkowita długość korali to 47 cm. Sprzedane

turkus

turkus
Agapola

turkus

Korale te wykonane są z wysokogatunkowej wełny i ozdobnych koralików "szkła w ramce". Długość całkowita to 60 cm.
Mogę wykonać takie w innym kolorze.Sprzedane

Jesienne korale

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w ciepłych
kolorach z ozdobnym metalowym elementem i drewnianymi koralikami.
Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 25 zł

Jesienne korale

Jesienne korale
Agapola

Malinowo

Malinowo
Agapola

Malinowo

Malinowo - czarny zestaw: bransoletka i kolczyki.
Kuleczki malinowe wykonałam z wysokogatunkowej wełny dodałam do tego czarne szklane koraliki.
Długość bransoletki 21 cm.
Długość całkowita kolczyka 5 cm.
Sprzedane

Kulki z kokardką

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze czerwonym. Do tego dodałam kokardkę z błękitnej tasiemki. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2,5 cm.
Całkowita długość to 7 cm.
Koszt 12 zł.

Kulki z kokardką

Kulki z kokardką
Agapola

Mix kolorów

Mix kolorów
Agapola

Mix kolorów

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w różnych kolorach. Filcowe kuleczki i walce połączyłam z drewnianymi koralikami o różnych kształtach. Całkowita długość korali to 70 cm. Sprzedane

Jesiennie

Jesiennie
Agapola

Jesiennie

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze ciemny zielony. Do tego dodałam malutkie kamyki w kolorze żółtym. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2 cm.
Całkowita długość to 6 cm.
Koszt 12 zł.

W fiolecie

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorze wrzosowym, połączone z kulkami i dyskami marmurowymi w kolorze fioletu. Całość połączona tasiemką w kolorze fioletowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 100 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 20 zł

W fiolecie

W fiolecie
Agapola

Słoneczne roladki

Słoneczne roladki
Agapola

Słoneczne roladki

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorach bieli, żółtego, pomarańczu z przewagą brązu. Wymyślne kolorowe roladki z żółtymi kulkami . Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 22 zł

Słonecznie

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w odcieniach żółtego i pomarańczy, dodałam metalowe kule w kolorze brązu; wszystko połączyłam brązowym sznurkiem. Całkowita długość korali to 86 cm. Sprzedane

Słonecznie

Słonecznie
Agapola

Fiolet z szarym

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w kolorach szarego i fioletu, dla ożywienia koloru dodałam kulkę w kolorze żółtym. Całkowita długość korali 53 cm. Sprzedane

Fiolet z szarym

Fiolet z szarym
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i dewno

Kolczyki wykonałam z kuleczek filcowych i drewnianych dysków. Bigle są antyalergiczne. Całkowita długość to 6 cm. Koszt jednej pary to 12 zł.

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...