wtorek, 14 lutego 2012

Kulam...

                                      Witam serdecznie wszystkich odwiedzających; dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem. Jak zwykle ostatnimi czasy... a weszło mi to już w krew... nie mam odpowiednio dużo czasu, żebym mogła napisać o wszystkim czym chce...:(
                                     Pogubiłam się z tymi Sal-ami i RR-ami ...nie pamiętam kiedy i gdzie mam je prezentować więc z tą częścią informacji zaczekam do jutra... zawsze jak wstaję  z rana a wszyscy jeszcze śpią to mam chwilę czasu na wypicie w ciszy kawki i pozaglądanie na wasze blogi... Ja zimowy człowieczek nie mogę się już doczekać ... porannej kawki na tarasie przy wschodzie słońca.... to znak , że zima już mi dała popalić!!!! A sio ... 
                                     Dziś Walentynki... ale nie... nie będzie o tym święcie... chyba tylko tyle , że rano dzieciaki dostały buziaki od tatusia a ja różyczki... 
                                     
                                    Za uprzejmością Weraph wytworzyłam moje pierwsze kuleczki koralikowe... ; muszę przyznać, że jej kursy są jak dla mnie najbardziej czytelne. Dziękuję Ci :)


A oto moje pierwsze... wykonane z pierwszych z brzegu koralików TOHO 11 ... kolor czarny ;





                                     Poszłam za ciosem i powstała bransoletka z kuleczkami.. w kolorach wrzosowych... z koralików TOHO 11. Dodałam motywy różane.... i muszę przyznać , że jestem zadowolona z mojego wytworu.








Jestem ciekawa waszych opinii... za każdy komentarz z góry dziękuję !
Życzę miłego wieczoru walentynkowego...

15 komentarzy:

  1. wcale Ci sie nie dziwie, ze jestes zadowolona. Bransoletka jest cudna, strasznie mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie :OOOOOOOO Ja się zakochałam w tych kuleczkach!!!!!!! REWELACJA :DDDDDDDDDDDD
    Miejmy nadzieję, że już niedługo zaśpiewamy: wiosna ach to ty...
    buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu u mnie dosypało... więc raczej jeszcze pośpiewamy ... : pędzą pędzą sanie... niczym błyskawica :)))

      Usuń
  3. Te plecionki są cudowne! Nie znam tej techniki, tym bardziej podziwiam! Zauważyłaś, że wiosna to pastele, szczególnie róż? Jak Twoja bransoleta! Chociaż, pardon, to wrzos... A mi tak różowo! Dziś skończyłam 3 pudełka w kolorze pudrowego różu... Cała jestem różowa, ha,ha! Widziałam kiedyś taką tlenioną 70tkę? Suchutką śliweczkę, po solarium, w różowym dresiku! Brrrr! Panie, uchroń mnie przed takim zapędem! Buziaki! I byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ta technika jest po krótkim poznaniu bardzo prosta !
      Wiesz ja kiedyś również widziałam taką śliweczkę podsuszoną w różu... brrrrrrrrr oby rzeczywiście nam to się nie przytrafiło :)))

      Usuń
    2. a ja tak lubię różowy kolor! Obawiam się, że mi to nie przejdzie:)

      Usuń
    3. Anetka i niech nie przechodzi... Tobie w nim do twarzy :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię te kulki z koralików, a Tobie wyszły tak równo jakbyś je robiła od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, nie wiem czy ja kiedykolwiek dojde do takiej perfekcji, ech.Tworzysz super biżu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale slodkie wygladaja jak jezynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te kulki!!! w każdym kolorze będą dobrze się prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) zgadzam sie z Agą wygladaja jak jeżynki ;) ślicznie Ci wyszły, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bransoletka i kolczyki bardzo eleganckie i piękne!!!Widać, że dobrze zrobione!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:) Zapraszam ponownie!

Dawno, dawno temu...

Witajcie ponownie :)
Minął dokładnie rok od ostatniego wpisu na moim blogu. Myślałam, że poszedł w zapomnienie a tu niespodzianka ... zatęskniłam za nim :)))

Na brązowo

Na brązowo
Agapola

Na brązowo

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w kolorze brązowym, dodałam do tego marmurowe dyski w kolorze zielonym. Całkowita długość korali to 47 cm. Sprzedane

turkus

turkus
Agapola

turkus

Korale te wykonane są z wysokogatunkowej wełny i ozdobnych koralików "szkła w ramce". Długość całkowita to 60 cm.
Mogę wykonać takie w innym kolorze.Sprzedane

Jesienne korale

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w ciepłych
kolorach z ozdobnym metalowym elementem i drewnianymi koralikami.
Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 25 zł

Jesienne korale

Jesienne korale
Agapola

Malinowo

Malinowo
Agapola

Malinowo

Malinowo - czarny zestaw: bransoletka i kolczyki.
Kuleczki malinowe wykonałam z wysokogatunkowej wełny dodałam do tego czarne szklane koraliki.
Długość bransoletki 21 cm.
Długość całkowita kolczyka 5 cm.
Sprzedane

Kulki z kokardką

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze czerwonym. Do tego dodałam kokardkę z błękitnej tasiemki. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2,5 cm.
Całkowita długość to 7 cm.
Koszt 12 zł.

Kulki z kokardką

Kulki z kokardką
Agapola

Mix kolorów

Mix kolorów
Agapola

Mix kolorów

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w różnych kolorach. Filcowe kuleczki i walce połączyłam z drewnianymi koralikami o różnych kształtach. Całkowita długość korali to 70 cm. Sprzedane

Jesiennie

Jesiennie
Agapola

Jesiennie

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze ciemny zielony. Do tego dodałam malutkie kamyki w kolorze żółtym. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2 cm.
Całkowita długość to 6 cm.
Koszt 12 zł.

W fiolecie

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorze wrzosowym, połączone z kulkami i dyskami marmurowymi w kolorze fioletu. Całość połączona tasiemką w kolorze fioletowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 100 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 20 zł

W fiolecie

W fiolecie
Agapola

Słoneczne roladki

Słoneczne roladki
Agapola

Słoneczne roladki

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorach bieli, żółtego, pomarańczu z przewagą brązu. Wymyślne kolorowe roladki z żółtymi kulkami . Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 22 zł

Słonecznie

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w odcieniach żółtego i pomarańczy, dodałam metalowe kule w kolorze brązu; wszystko połączyłam brązowym sznurkiem. Całkowita długość korali to 86 cm. Sprzedane

Słonecznie

Słonecznie
Agapola

Fiolet z szarym

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w kolorach szarego i fioletu, dla ożywienia koloru dodałam kulkę w kolorze żółtym. Całkowita długość korali 53 cm. Sprzedane

Fiolet z szarym

Fiolet z szarym
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i dewno

Kolczyki wykonałam z kuleczek filcowych i drewnianych dysków. Bigle są antyalergiczne. Całkowita długość to 6 cm. Koszt jednej pary to 12 zł.

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...