niedziela, 3 czerwca 2012

Dwie twarze Afryki

              Witam serdecznie starych i nowych ....systematycznie przybywających  bywalców mojego bloga. Jest mi niezmiernie miło, że zaglądacie tu do mnie i pozostawiacie po sobie ślad.... w postaci komentarzy. Dziękuję też za miłe słowa na temat moich wytworów... to bardzo motywuje!!! do dalszej pracy...do dalszych poszukiwań :)
             Dziś znów szybki post i kilka fotografii zaległych jeszcze nieprezentowanych wytworów.....
W poprzednim poście wspominałam o pracy która będzie moja od A do Z....  wzór który za chwilę zobaczycie zrobiłam sama... za pomocą znanych nam programów ku temu przydatnych....:) Sporo takich w sieci ale ten jest mój!!!! I tak powstała bransoletka która kojarzy mi się z Afryką..... pewnie z racji kolorów...:) A drugi wytwór- naszyjnik - otrzymał nazwę "Tęsknota za Afryką..." Kolory w nim znacznie stonowane; pastele ale wzór ten sam !
           Nie przynudzając już dłużej zabieram się do prezentacji .... dodam tylko, że oba wytwory wykonane są z koralików Toho 11/o.



          
 Planowałam do niej jeszcze naszyjnik ale nie starczy mi w tej chwili koralików... trzeba niestety poczekać :)
           

         
             To taka salonowa wersja... tego wzoru. Szczerze mówiąc wzory patchworkowe podobają mi się od dawna... pracochłonna konstrukcja :) ale jakże piękna!!! 
            Mam nadzieję, że spodobały się wam dzisiejsze wytwory.... 

Pozdrawiam gorąco :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka, rzeczywiście kojarzy się z Afryką (chyba przez ten wzór i kolor):)) Trzeba miec cierpliwość żeby tak dziubać z małych koralików:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! Masz rację ! To prze ten kolor i wzór... cierpliwość to trzeba mieć przy nawlekaniu koralików poten to już z górki :)))

      Usuń
  2. Odebrało mi mowę,robisz cudowną biżuterię.Piękne wzory i kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo CI dziękuję za tak miłę słowa!!! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. obydwa sznury piękne, ale z racji, że za pastelami nie przepadam - bransoletka bardziej wpada w moje oczęta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się zdecydować która bardziej do mnie przemawia... niestety już ich nie mam ;) więc nie ma wyboru...
      Dziękuję Ci za odwiedziny !
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  4. Aga afrykańskie motywy w Twoim wykonaniu są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo Ci dziękuję za te miłe słówka!!! Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  5. cuda nad cudami!Chciałabym takie mieć, ale nie mam czasu na robótki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia dzięki za miłe słowa! Czasami projrkt musi odczekać swoje... kiedyś czas się znajdzie... ściskam mocno:)

      Usuń
  6. Agus wytwory powiadasz?przeciez to sa przepiekne dziela sztuki tak nazwalabym Twoje prace...pierwsza podoma mi sie ze wzgledu na kolory,a druga to dla mnie bardzo wytworny naszyjnik...gratuluje tak zdolnych lapek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słówka... dziękuję do dzieł sztuki daleko... ale cieszę się, że Ci się podobają!!! Ten naszyjnik też wydaje mi się wytworny!!!

      Usuń
  7. świetne są i bransoletka i naszyjnik :D normalnie chyba posiedzę w najbliższym czasie nad jakimś wzorkiem, bo aż zachciało mi się coś takiego zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że własne pomysły cieszą... a te patchworkowe to chodziły za mną już od dawna! Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
  8. nie watpie w to, ze to pracochlonna robota. Efekt Twojej pracy jest po prostu zachwycajacy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję... przy takich pracach uczę się cierpliwości...

      Usuń
  9. Naszyjnik jest cudowny! Te kolory tak pięknie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brnsoletka jest niesamowita, super polaczenia kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że kolory przypadły do gustu... takie wesołe....Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  11. Pastelowy jest... cudowny! Wiem, banalne słowa, ale nie wiem jak inaczej wyrazić zachwyt nad tym naszyjnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Twoje "Banalne" słowa sprawiają wieklą przyjemność!!! Bradzo CI dziękuję i pozdrawiam gorąco !

      Usuń
  12. Cudna bransoletka,piękny wzór :) naszyjnik równiez sliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka ma bardzo piekne kolory!!! Udana!

    Agus, dziekuje za mily komentarz!! Adas sie juz pogodzil z zabawka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mówiłam... moje dziwczynki też czasami mają problemy z zabawkami. Czasami chowamy na jakiś czas a potem znów miłość!!!
      Jolana bardzo CI dziękuję za miłe słowa !
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  14. Oczywiście, że się spodobało, CUDNE!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie piękny jest naszyjnik!!! Bransoletka również, ale pewnie dzisiaj bardziej mi przypadają do gustu kolory stonowane.Niestety,mnie nadal sznury nie bardzo "idą" tym bardziej czyjeś są jeszcze piękniejsze!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Jakoś nie mogę uwierzyć, że coś CI nie idzie w koralikowych kreacjach... patrząc na cuda jakie powstają u Ciebie!!!! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  16. Todo precioso, acabo de descubrir tu blog y me gusta mucho tu trabajo. Felicidades!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:) Zapraszam ponownie!

Dawno, dawno temu...

Witajcie ponownie :)
Minął dokładnie rok od ostatniego wpisu na moim blogu. Myślałam, że poszedł w zapomnienie a tu niespodzianka ... zatęskniłam za nim :)))

Na brązowo

Na brązowo
Agapola

Na brązowo

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w kolorze brązowym, dodałam do tego marmurowe dyski w kolorze zielonym. Całkowita długość korali to 47 cm. Sprzedane

turkus

turkus
Agapola

turkus

Korale te wykonane są z wysokogatunkowej wełny i ozdobnych koralików "szkła w ramce". Długość całkowita to 60 cm.
Mogę wykonać takie w innym kolorze.Sprzedane

Jesienne korale

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w ciepłych
kolorach z ozdobnym metalowym elementem i drewnianymi koralikami.
Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 25 zł

Jesienne korale

Jesienne korale
Agapola

Malinowo

Malinowo
Agapola

Malinowo

Malinowo - czarny zestaw: bransoletka i kolczyki.
Kuleczki malinowe wykonałam z wysokogatunkowej wełny dodałam do tego czarne szklane koraliki.
Długość bransoletki 21 cm.
Długość całkowita kolczyka 5 cm.
Sprzedane

Kulki z kokardką

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze czerwonym. Do tego dodałam kokardkę z błękitnej tasiemki. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2,5 cm.
Całkowita długość to 7 cm.
Koszt 12 zł.

Kulki z kokardką

Kulki z kokardką
Agapola

Mix kolorów

Mix kolorów
Agapola

Mix kolorów

Korale wykonane są z wysokogatunkowej wełny w różnych kolorach. Filcowe kuleczki i walce połączyłam z drewnianymi koralikami o różnych kształtach. Całkowita długość korali to 70 cm. Sprzedane

Jesiennie

Jesiennie
Agapola

Jesiennie

Kolczyki wykonane są z kuleczek filcowych w kolorze ciemny zielony. Do tego dodałam malutkie kamyki w kolorze żółtym. Bigle antyalergiczne.
Średnica kulki filcowej 2 cm.
Całkowita długość to 6 cm.
Koszt 12 zł.

W fiolecie

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorze wrzosowym, połączone z kulkami i dyskami marmurowymi w kolorze fioletu. Całość połączona tasiemką w kolorze fioletowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 100 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 20 zł

W fiolecie

W fiolecie
Agapola

Słoneczne roladki

Słoneczne roladki
Agapola

Słoneczne roladki

Korale wykonane z wysokogatunkowej wełny w kolorach bieli, żółtego, pomarańczu z przewagą brązu. Wymyślne kolorowe roladki z żółtymi kulkami . Całość połączona tasiemką w kolorze brązowym.
Długość korali łącznie z tasiemką 120 cm.
Dzięki tasiemce możliwość wiązania różnych długości.
Cena korali 22 zł

Słonecznie

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w odcieniach żółtego i pomarańczy, dodałam metalowe kule w kolorze brązu; wszystko połączyłam brązowym sznurkiem. Całkowita długość korali to 86 cm. Sprzedane

Słonecznie

Słonecznie
Agapola

Fiolet z szarym

Korale wykonałam z wysokogatunkowej wełny w kolorach szarego i fioletu, dla ożywienia koloru dodałam kulkę w kolorze żółtym. Całkowita długość korali 53 cm. Sprzedane

Fiolet z szarym

Fiolet z szarym
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i dewno

Kolczyki wykonałam z kuleczek filcowych i drewnianych dysków. Bigle są antyalergiczne. Całkowita długość to 6 cm. Koszt jednej pary to 12 zł.

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola

Filc i drewno

Filc i drewno
Agapola
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...